یوونتوس تایید کرد: معاوضه احتمالی پیانیچ و آرتور

یوونتوس تایید کرد: معاوضه احتمالی پیانیچ و آرتور

خبرگزاری فوتبالی - فابیو پاراتیسی مدیر ورزشی یوونتوس روز دوشنبه در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت که این باشگاه در مورد معاوضه پیانیچ و آرتور مذاکراتی داشته است.

به گزارش فوتبالی، پاراتیسی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفته :" مذاکرات ما با بارسلونا به صورت مداوم است اما در حال حاضر تیم ها درگیر مسابقات مهم خود هستند و ترجیح می دهیم که این دوران را پشت سر بگذاریم."

پاراتیسی البته گفت که البته نقل و انتقالات قبل از 30 ژوئن امکان پذیر برای تنظیم حساب های باشگاه ها  نیست و افزود:" بحث زمان نیست بلکه مهم این است که طرفین به توافق برسند و بازیکنان بتوانند در این زمینه رضایت همدیگر را جلب کنند."

آرتور اخیرا گفته است که می خواهد فصل آینده در بارسلونا بماند اما کاتالان ها می خواهند برای کاهش قیمت پیانیچ خرید وی را نهایی کنند. در حال حاضر به نظر می رسد که مذاکرات در مراحل پیشرفته ایست و این انتقال به زودی به نتیجه و سرانجام خواهد رسید. 

به هر صورت بارسا به دنبال تقویت خط هافبکش است و پیانیچ بوسنیایی به گزینه محبوب این تیم تبدیل شده است و در نقطه مقابل آرتور چندان مورد توجه ستین و مدیران بارسا نیست و احتمال این که فوتبالش را در لیگ ایتالیا ادامه بدهد، کم نیست.