منچسترسیتی 5-0 برنلی؛ جشنواره گل در اتحاد

منچسترسیتی 5-0 برنلی؛ جشنواره گل در اتحاد

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی با دبل فودن و ریاض محرز و گلی دیگر از داوید سیلوا با نتیجه پنج بر صفر مقابل برنلی پیروز شد تا همچنان قهرمانی منچسترسیتی به تعویق بیافتد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی پس از گلباران کردن آرسنال این بار توانست برنلی را در هم بکوبد و به نظر می رسد که وقفه کرونا به سود تیم گواردیولا شده و آنها به شکل مهارناپذیری روی فرم هستند و کسی نمی تواند مقابلشان مقاومت کند و چاره ای جز گلباران شدن ندارند.

منچسترسیتی فرم بی نظیری دارد. آنها در دو بازی اخیر خود در لیگ انگلیس هشت گل زده اند و گلی نخورده اند تا در پایان هفته 30 اختلاف خود با لیورپول را به 20 امتیاز برسانند. حالا لیورپول احتمالا باید دو بازی دیگر خود را ببرد تا قهرمانی خود را قطعی کند و کمی جشن قهرمانی آنها با تاخیر همراه خواهد شد.

از سویی منچسترسیتی اختلاف خود با لستر که تیم سوم جدول است را به 9 امتیاز رساند و با این پیروزی به نظر می رسد که آنها تا حدودی قرار گرفتن خود در رتبه دوم و نایب قهرمانی را قطعی کرده اند. منچسترسیتی که بازیهای پیش رو را به چشم بازی تدارکاتی برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید نگاه می کند، با پنج برد از هشت بازی بعدی حضور خود در رتبه دوم را قطعی می کند.