تست کرونای پنج بازیکن ستاره سرخ مثبت اعلام شد

تست کرونای پنج بازیکن ستاره سرخ مثبت اعلام شد

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه ستاره سرخ بلگراد اعلام کرد که پنج بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند : مارکو گوبلیچ، نیگوس پتروویچ، دوشان یووانچیچ، مارکو کوناتار و براتکو یوویچیچ.

به گزارش فوتبالی، باشگاه صربستانی  در بیانیه خود اعلام کرده است که در حال حاضر حال این پنج بازیکن خوب است، در قرنطینه به سر می برند و به طور مداوم با پزشکان باشگاه در تماس هستند. این بازیکنان قبل از بازی مقابل پرولتر و زمانی که تست کرونا داده اند، فهمیده اند که به این بیماری مبتلا هستند و به خاطر احتیاط در روز بازی در استادیوم حضور پیدا نکردند. با وجود آن که برانکو یوویچیچ هیچ علائمی از کرونا نداشته اما نتیجه تست او مثبت بوده است.

باشگاه بالکانی اعلام کرده است که سلامت تمامی بازیکنانش را به صورت مداوم تحت بررسی قرار خواهد داد و تمامی بازیکنان، اعضای تیم، کادر فنی و کارمندان باشگاه نیز تست داده اند که نتیجه تست آنها منفی بوده است.

گفتنی است که صربستان یکی از معدود کشورهایی است که درهای ورود هواداران را به استادیوم هایش باز کرده است. اخیرا دربی بلگراد با حضور 25 هزار هوادار برگزار شد که واکنش های منفی زیادی را برانگیخت چرا که هیچ کس انتظار نداشت که چنین مسابقه ای با حضور تماشاگران باشد.