هالند: قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا مزخرف است

هالند: قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا مزخرف است

خبرگزاری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی خیلی سریع توانسته در دورتموند جا بیافتد. او در نیم فصل سیزده گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده است و به تیمش کمک کرده تا بهترین خط حمله تاریخش را داشته باشد. آنها در لیگ آلمان 84 گل زده اند که دو گل بیشتر از رکورد تاریخشان در فصل 16-15 است.

به گزارش فوتبالی، هالند اما به نظر می رسد که به رکوردشکنی چندان اهمیت نمی دهد. این مهاجم از این که تیمش نتوانسته قهرمان بوندسلیگا شود و بایرن برای هشتمین سال پیاپی به قهرمانی رسیده ناراضی است. وی اظهار داشت :" مزخرف است که بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد. حالا وقتش رسیده که نتیجه گیری کنیم. نایب قهرمانی ما قطعی شد اما هدف ما این بود که بتوانیم قهرمان لیگ شویم که به آن دست پیدا نرکردیم."

دورتموند شنبه آینده بازی تشریفاتی مقابل هوفنهایم خواهد داشت و بعد از آن تعطیلاتش را آغاز می کند. تیم زردپوش از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا اوت شده است و هالند بعد از بازی شنبه تا ماه سپامبر دیگر در مسابقات رسمی حضور نخواهد داشت. این بازیکن به نظر می رسد که با وجود پیشنهادهای مختلف نظیر رئال مادرید حداقل یک سال دیگر در دورتموند بماند.