قیمت آنسو فاتی برای منچستریونایتد: 400 میلیون یورو

قیمت آنسو فاتی برای منچستریونایتد: 400 میلیون یورو

خبرگزاری فوتبالی - این هفته خبر رسید که منچستریونایتد در نظر دارد که برای خرید آنسو فاتی بازیکن بارسلونا رکورد نقل و انتقالات را بشکند.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که منچستریونایتد کار سختی برای خرید فاتی دارد چرا که بارسلونا برای فروش این بازیکن رقم فسخ قراردادش که 400 میلیون یوروست را طلب کرده است.

ااکسپرس گزارش داده است که رقم فسخ قرارداد فاتی در روز 31 اکتبر و در زمانی که این بازیکن 18 ساله شود از 170 به 400 میلیون یورو می رسد اما با این وجود منچستریونایتد از تلاش برای جذب فاتی ناامید نیست و او را گزینه ای برای آینده به شمار می رود.

از سویی بارسلونا به هیچ وجه راضی به فروش فاتی نیست و فقط در صورت دریافت پیشنهاد 400 میلیون یورویی راضی به جدایی این بازیکن خواهند شد. فاتی که بعد از قرنطینه برای تیم بزرگسالان بارسلونا گلزنی کرده است قرار است که به تیم رزروهای بارسا در بازیهای پلی آف صعود به لیگ دسته دو کمک کند. در حقیقت مسابقات پلی آف بین 28 تیر تا پنجم مرداد در منطقه ماربیا برگزار می شود که فاتی قرار است به این تیم برای صعود به لیگ دسته دو کمک کند. این بازیکن در اولین فصل حضورش در تیم بزرگسالان بارسولنا عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است.