مسعود اوزیل هم‌بازی اللهیار صیادمنش می‌شود؟

مسعود اوزیل هم‌بازی اللهیار صیادمنش می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - اینده مسعود اوزیل در آرسنال چندان امیدبخش به نظر نمی رسد. این بازیکن با دستمزد سالانه 20.2 میلیون یورو قراردادش را تمدید کرده و دستمزد بالا و عملکرد ضعیف هافبک آلمانی باعث شده تا تیم لندنی تمایلی به حفظ او نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه فنرباغچه حالا برای خرید اوزیل دست به کار شده است. آنها می خواهند که با کمک مالی از هواداران خود دستمزد اوزیل را جور کنند و بتوانند ستاره سابق تیم ملی المان را به خدمت بگیرند. 

باشگاه فنرباغچه که اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی را هم در اختیار دارد حالا با یک ایده نوآورانه می خواهد بازیکن آلمانی را بخورد. فوتواسپورت گزارش داده است که کمال داناباس، عضو هیئت مدیره باشگاه ترکیه ای ایده کمک مالی از هواداران را مطرح کرده است. بر اساس این ایده، هر هوادار با پیامک خود می تواند مبلغ سه یورو برای جذب هافبک آلمانی کمک کند. اگر یک میلیون  پیام فرستاده شود، سه میلیون یورو جمع آوری می شود. خود باشگاه فنرباغچه نیز سه میلیون یورو برای دستمزد اوزیل کنار گذاشته است. البته باشگاه فنرباغچه امیدوار است که پنج میلیون پیامک دریافت کنند تا بدین ترتیب بتوانند پانزده میلیون یورو برای پرداخت هزینه دستمزد اوزیل در اختیار داشته باشند.