تکرار داستان تماشاگران برای خبرنگاران

تکرار داستان تماشاگران برای خبرنگاران

خبرگزاری فوتبالی- تماشاگران، تنها غایبان بزرگ 9 هفته پایانی لیگ برتر نیستند و خبرنگاران هم اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را پیدا نکردند.

به گزارش فوتبالی، شنیده‌های خبرنگار فوتبالی از سازمان لیگ حاکی از آن است که پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری لیگ باعث شده تا از حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها هم جلوگیری شود.

پیش از این گفته شده بود که احتمالا در هر بازی 10 خبرنگار اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا خواهند کرد منتهی تعدد رسانه‌های ورزشی باعث شده تا سازمان لیگ کار راحتی برای انتخاب خبرنگاران نداشته باشد و حتی اگر قرار بود به صورت قرعه‌کشی هم این کار صورت می‌گرفت، باز هم قطعا رسانه‌هایی که نماینده‌شان شانس ورود به ورزشگاه را پیدا نمی‌کرد، در برابر راهکار سازمان لیگ موضع می‌گرفتند.

به همین دلیل، قرار شد که کلا خبرنگاران جایی در ورزشگاه نداشته باشند و فقط 3 یا 4 عکاس در هر بازی به ورزشگاه بروند و عکس‌ها و فیلمهایشان را در گروه واتس اپی که سردبیر رسانه‌های ورزشی عضوش هستند، به اشتراک بگذارند.

در چنین شرایطی، طبیعتا از میکسدزون و صحبتهای بازیکنان بعد از بازی هم خبری نخواهد بود و اگر قرار به برگزاری کنفرانس خبری باشد، دوربین‌های تلویزیونی وظیفه این کار را به عهده خواهند گرفت.

1984