گزارش روز؛ کدام ۸ بازیکن توانسته‌اند ویرجیل فن دایک را دریبل بزنند؟

گزارش روز؛ کدام ۸ بازیکن توانسته‌اند ویرجیل فن دایک را دریبل بزنند؟

خبرگزاری فوتبالی – ویرجیل فن‌دایک آمار بسیار خوبی در «دریبل نخوردن» دارد اما در نهایت او توسط ۸ بازیکن در لیگ برتر دریبل خورده است.
به گزارش فوتبالی، ویرجیل فن دایک که یکی از بهترین مدافعان حال حاضر دنیای فوتبال به حساب می‌رود به دریبل نخوردن مشهور است. او آماری بسیار خوب در این زمینه دارد و در ۳ فصلی که در انگلیس حضور داشته تنها ۸ بازیکن توانسته‌اند او را دریبل بزنند.
فن‌دایک در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۷۵ میلیون پوند به لیورپول رفت تا گران‌ترین مدافع تاریخ تا آن زمان لقب گیرد. حالا البته این رکورد در اختیار هری مگوایر است. در همین زمینه رسانه Squawka گزارش داده ۸ بازیکنی که توانسته‌اند فن‌دایک را در لیگ برتر انگلیس دریبل بزنند این بازیکنان هستند:
الکساندر لاکازت (آرسنال)
میکل مرینو (نیوکاسل یونایتد)
نیکولاس پپه (آرسنال)
جی رودریگز (برنلی)
برناردو سیلوا (منچستر سیتی)
دله الی (تاتنهام)
روبن نوز (ولوز)
موسا جنپو (ساوتهمپتون)
اولین بازیکنی که توانست پس از ۵۰ بازی فن‌دایک به همراه لیورپول در لیگ برتر او را دریبل کند نیکولاس پپه، بازیکن آرسنال است که در ماه آگوست فن دایک را دریبل زد. لاکازت هم زمانی فن دایک را دریبل زد که فن‌دایک در ساوتهمپتون بازی می‌کرد یعنی قبل از رکوردشکنی فن دایک برای مدتی طولانی.
شب گذشته هم فن دایک به همراه تیم لیورپول مقابل اورتون قرار گرفت. ریچارلیسون، بازیکن تیم اورتون با تمجید از فن دایک اعلام کرده او مدافعی خوب است اما تیاگو سیلوا،‌ سرخیو راموس و مارکینیوس مدافعان بهتری هستند. ریچارلیسون گفته او فن دایک را دریبل زده اما طبق آمار او هیچ‌گاه موفق به این امر نشده است.

1101