دادرس: نه خبرنگاران منافقند و نه سپاهان!

دادرس: نه خبرنگاران منافقند و نه سپاهان!

خبرگزاری فوتبالی- عضو کمیته استیناف می گوید حرف هایی که در مورد پرونده سپاهان زده، زیاده روی بوده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، مهدی دادرس عضو سابق کمیته استیناف پس از خروج از ساختمان فدراسیون در رابطه با جلسه ای که در آن شرکت کرده بود، بیان کرد: این جلسه ای بود که من خواهش کردم. می خواستیم ببینیم که چه کسی مقصر است. فهمیدم من هم مقصر بودم و نباید می گذاشتم کار به اینجا بکشد. آقایان هم بزرگواری کردند و دعوت من را پذیرفتند و گلایه هایشان را گفتند. کلا من تندروی کردم. می شد عاقلانه تر رفتار کرد.


او ادامه داد: البته بعضی آقایان منافقانه عمل کردند و باعث تنش شدند. اجازه بدهید زیاد در این مورد توضیح ندهم. منظورم باشگاه سپاهان هم نیست.


دادرس در مورد مشکلش با رئیس کمیته استیناف توضیح داد: به آقای صالحی گفتم حق شما نبود که اینطوری در مورد شما حرف بزنم. گفتم به خودم اطمینان دارم و اگر اشتباه کنم، می گویم. البته بعضی چیزهایش درست بود و نباید آنطور پخش می شد.


او سپس درباره اظهاراتش توضیح داد: این یک دعوای خانوادگی بود. البته فوتبال خانوادگی نیست و حواشی نیست.


رئیس سابق کمیته استیناف سپس در پاسخ به این سوال که آیا منافقان خبرنگاران هستند، اضافه کرد: نه می خواهم گوش آن کسی که این کار را کرده را بگیرم. نه شما منافق هستید نه سپاهان (باخنده).


از دادرس در مورد بازگشت کفاشیان پرسیدند که او گفت من در جریان این موضوع نیستم. او در اینباره توضیخ داد: این ها آدم های با شرفی هستند و خودشان را ارزان نمی فروشند.


دادرس پس از اعلام رای کمیته استیناف در رابطه با پرونده جنجالی دیدار پرسپولیس و سپاهان در مصاحبه ای با کنایه به سپاهان گفته بود که آن ها پولدارند و می توانند به دادگاه CAS شکایت کنند ولی رای آن دادگاه هم همانی خواهد بود که ما اعلام کردیم.

9697