ادامه انتقاد استیلی از ایویچ

ادامه انتقاد استیلی از ایویچ

خبرگزاری فوتبالی- انتقاد حمید استیلی از تومیسلاو ایویچ جدی‌تر از چیزی بود که تصورش را داشتیم.

به گزارش فوتبالی، دیروز برایتان نوشتیم که حمید استیلی در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه جام جم از تومیسلاو ایویچ انتقاد کرده و گفته تیم ملی آنالیز خوبی از حریفانش در جام جهانی 98 نداشته بود.

در شرایطی که بسیاری از هم‌تیمی‌های استیلی نظری مخالف او درباره ایویچ دارند، او در مصاحبه امروزش با ایران‌ورزشی دوباره از یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ایران گلایه کرده.

او در پاسخ به این سوال که اگر ایویچ در جام جهانی سرمربی تیم ملی بود، آیا امکان صعود از مرحله گروهی وجود داشت، گفته: نه. به نظرم نباید همه چیز را منوط به یک نفر کرد. ما در آن زمان آنالیز نداشتیم و تنها با یک بازی تدارکاتی ملی با کرواسی به جام جهانی رفتیم و قطعاً اگر تجربه بین‌المللی داشتیم حتماً شرایط بهتری پیدا می‌کردیم. رفتن و کنار گذاشتن ایویچ هم تصمیم فدراسیون بود. ایویچ مربی بین‌المللی بود که علاوه بر اخلاق خوب از لحاظ فنی هم بسیار خوب و عالی بود اما نمی‌توانیم بگوییم اگر ایویچ هم بود حتماً از گروه‌مان صعود می‌کردیم. آقای طالبی و ذوالفقارنسب و مالکی هم به نوبه خودشان زحمت زیادی کشیدند و به هر شکل ما با این مربیان موفق به شکست آمریکا شدیم پس نباید از کنار زحمات آن عزیزان هم به راحتی بگذریم. نباید مربیان را با هم مقایسه کنیم و باید به همه احترام بگذاریم."

1984