چیلاورت: مارادونا یک درصد از افتخارات مسی را هم ندارد!

چیلاورت: مارادونا یک درصد از افتخارات مسی را هم ندارد!

خبرگزاری فوتبالی – چیلاورت اعلام کرده لیونل مسی بازیکن بهتری نسبت به مارادونا است.
به گزارش فوتبالی، مقایسه بین مارادونا و مسی یکی از مهم‌ترین سوژه‌ها برای فوتبالیست‌های آمریکای لاتین است. برخی اعتقاد دارند مسی بازیکن بهتری است و برخی مارادونا را به دلیل مموفقیت‌هایش در تیم ملی آرژانتین بهتر می‌دانند. خوزه لوئیز چیلاورت، دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم ملی پاراگوئه اما اعلام کرده تصور نمی‌کند مقایسه‌ای بین مسی و مارادونا بشود انجام داد.
چیلاورت در یک گفت و گوی رادیویی با Rivadavia گفته: مسی بهترین بازیکن کره زمین است. بدون هیچ شکی. مارادونا حتی یک درصد از چیزهایی که مسی برنده شده را نبرده است. آرژانتینی‌ها باید از مسی ممنون باشند که او تیم ملی آرژانتین را انتخاب کرده نه تیم ملی اسپانیا را. دیدن بازی او بسیار لذت بخش است.
چیلاورت البته روابط خوبی با مارادونا ندارد و برای مدتی طولانی با او مشکل داشته است. مسئله‌ای که احتمالا روی نظرش درباره مسی و مارادونا تاثیر گذاشته است.
این دروازه‌بان افسانه‌ای قاره آمریکا در ادامه با یاد آوردی دیدار بین ولزسارلزفیلد و بوکاجونیورز که در آن یک گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده گفته: مارادونا به من بی‌احترامی کرده و من هم جوابش را داده‌ام. در آن بازی به او گفتم ماموران دوپینگ اینجا حضور دارند و این جمله من باعث عصبانیت او شد.

1101