سوژه روز؛ عکس‌العمل عجیب جان تری هنگام گل خوردن چلسی

سوژه روز؛ عکس‌العمل عجیب جان تری هنگام گل خوردن چلسی

خبرگزاری فوتبالی – عکس‌العمل جان تری در صحنه گل چلسی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.
به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیم استون و چلسی بازی خود در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را انجام داند. نکته جذاب در این دیدار حضور جان تری در کادر فنی استون ویلا و ملاقات با فرانک لمپارد، مربی چلسی بود. تری سال‌ها در چلسی حضور داشت و مدت زمان زیادی را با لمپارد هم بازی بود.
حاشیه جالب بازی اما در نیمه دوم رقم خورد. جایی که جان تری، با سابقه ۱۹ سال حضور در چلسی و ۵ قهرمانی لیگ برتر انگلیس و یک قهرمان در لیگ قهرمانان، پس از گل اول بازی که توسط تیم استون ویلا (تیمی که خود تری در آن فعالیت دارد) وارد دروازه چلسی شد عکس‌العملی بسیار ساده و سرد نشان داد.
استون ویلا در نیمه اول توسط هاوس به گل رسید اما تری در این صحنه نه تنها از خوشحالی کاری نکرد، بلکه عکس‌العمل او جوری بود که برخی از کاربران در فضای مجازی می‌گفتند او هنوز هم طرفدار چلسی است و نتوانسته احساساتش را کنترل کند. تری در این صحنه بدون هیچ فریاد یا شادی، تنها چند بار دست زد تا به بازیکنان تیمش آفرین گفته باشد.
بازی شب گذشته با نتیجه ۲-۱ به سود چلسی به پایان رسید و به این ترتیب آبی‌پوشان جایگاه خود در رده چهارم را مستحکم کرده‌اند. ویلا هم حالا در رده نوزدهم قرار گرفته و شرایط خوبی ندارد.

1101