آنچلوتی: دوست داشتم مربی مسی و توتی باشم

آنچلوتی: دوست داشتم مربی مسی و توتی باشم

خبرگزاری فوتبالی – آنچلوتی از توتی و مسی به عنوان دو بازیکنی نام برد که دوست داشته تجربه مربیگری آن‌ها را داشته باشد.
به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی که سابقه هدایت تیم‌هایی چون مسی و رئال مادرید را در کارنامه خود دارد و حالا سرمربی تیم اورتون است درباره بازیکنانی که دوست داشته سرمربی آن‌ها باشد صحبت کرده و در این میان نام مسی هم به چشم می‌خورد.
آنچلوتی که خود مربی بازیکنانی چون رونالدو، کاکا،‌ مالدنی و بسیاری دیگر از ستارگان فوتبال بوده در گفت و گو با رسانه گاردین اعلام کرده: دوست دارم مربی مسی شوم و او را تمرین دهم تا بتوانم او را با کریستیانو رونالدو مقایسه کنم.
آنچلوتی که خودش بازیکن تیم رم بوده اعلام کرده دوست داشته سرمربی فرانچسکو توتی هم باشد. او گفته: همچنین دوست داشتم با توتی هم کار کنم زیرا مدت زیادی را در رم بازی کرده‌ام و علاقه زیادی به این باشگاه دارم. توتی یک قهرمان بود و فکرمی‌کنم کار با او بسیار لذت بخش می‌شد.
کارلتوی ۶۱ ساله هم‌اکنون هدایت اورتون را بر عهده دارد و شب گذشته شاگردانش در دربی مرسی‌ساید در ورزشگاه خانگی مقابل لیورپول متوقف شدند. او توانسته یک بار به همراه رئال مادرید و ۲ بار هم به همراه میلان قهرمان اروپا شود. آنچلوتی سابقه قهرمان با بایرن مونیخ، میلان و پاریسن ژرمن هم در لیگ‌های داخلی دارد.

1101