کارشناس داوری مارکا: تمام تصمیمات داور در بازی رئال مادرید درست بود

کارشناس داوری مارکا: تمام تصمیمات داور در بازی رئال مادرید درست بود

خبرگزاری فوتبالی – کارشناس داوری مارکا تمام تصمیمات داور دیدار رئال مادرید و سوسیه‌داد را تایید کرد.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال مادرید توانست سوسیه‌داد را با نتیجه ۲-۱ ببرد و به صدر جدول برسد اما در فضای مجازی حرف و حدیث درباره بازی زیاد بود و برخی اشتباهات داوری را دلیل اصلی برد رئال مادرید می‌دانستند.
نیمه اول بازی بدون حاشیه بود و با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید. در آغاز نیمه دوم یک پنالتی برای رئال مادرید، با خطایی که روی وینیسیوس صورت گرفت اعلام شد. رسانه مارکا در این رابطه به سراغ خوان آندوخار (یک کارشناس داوری) رفته تا تصمیم فرناندز (داور بازی) را مورد بررسی قرار دهد. آندوخار گفته: پنالتی روی وینیسیوس کاملا صحیح بود و برخورد در این صحنه به وجود آمده است. با وجود آن که صحنه‌های زیاد برخورد مانند این صحنه در بازی رخ می‌دهد، ‌VAR هم تصمیم را تغییر نداد زیرا کاملا برخورد وجود داشت.


دو صحنه مشکوک دیگر هم در بازی رخ داد. ابتدا گل مردود یانوزاج که می‌توانست حساب کار را ۱-۱ کند (یانوزای در این صحنه شوت زد اما به دلیل قرار داشتن مرینو در مسیر توپ،‌ داور گل را مردود کرد) و سپس گل دوم رئال توسط کریم بنزما که مشکوک به هند بود.
آندوخار می‌گوید: گل سوسیه‌داد مردود بود زیرا بازیکن آن‌ها کاملا در مسیر شوت قرار داشت. گل کریم بنزما هم صحیح بود زیرا هیچ هندی در این صحنه صورت گرفت.

1101