رکورد جدید راموس؛ گلزن ترین مدافع تاریخ لالیگا

رکورد جدید راموس؛ گلزن ترین مدافع تاریخ لالیگا

خبرگزاری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با گلزنی از روی نقطه پنالتی مقابل سوسیه داد به رکورد 68 گل در لیگ اسپانیا رسید و از رکورد رونالد کومان عبور کرد و به تنهایی گلزن ترین مدافع تاریخ لیگ اسپانیا شد.

به گزارش فوتبالی، راموس در بازی مقابل سوسیه داد از روی نقطه پنالتی گل زد و کمی بعد مصدوم شد اما توانست رکوردی تاریخی را بشکند و به گلزن ترین مدافع تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شود. او دو گل در زمان حضورش در سویا زده بود و بقیه گل هایش را با پیراهن رئال مادرید به ثمر رساند.

راموس از زمان رفتن رونالدو به پنالتی زن اصلی رئال مادرید تبدیل شده که دوازده تا از گلهایش در لالیگا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و بقیه گلهایش در جریان بازی بوده است که برای یک مدافع آمار فوق العاده ایست.

سرجیو راموس در حال حاضر تا سال 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد که باشگاه در تلاش است تا قراردادش را تا سال 2022 تمدید کند و بدین ترتیب حداقل دو سال دیگر در رئال مادرید حضور داشته باشد که می تواند رکوردهای جدیدی را جا به جا کند. راموس در تیم ملی اسپانیا نیز امیدوار است که به زودی رکورد تاریخ بازیهای ملی را بشکند. او 170 بازی داشته که با هشت بازی دیگر به بوفون می رسد و در میان اروپایی ها رکورد دار می شود.