اعلام ترکیب اینتر و سمپدوریا در هفته 26 لیگ ایتالیا

اعلام ترکیب اینتر و سمپدوریا در هفته 26 لیگ ایتالیا

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب اینتر و سمپدوریا برای ادامه مسابقات لیگ ایتالیا مشخص می شد.

به گزارش فوتبالی، اینتر با این ترکیب در بازگشت به لیگ ایتالیا به میدان رفته است: هندانوویچ، اشکرینیار، دی فرای، باستونی، کاندروا، گالیاردینی، بارلا، یونگ، اریکسن، لوکاکو و لوتارو مارتینز.

سمپدوریا نیز با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: اودرو، یانکیتو، تورسبی، یوشیدا، لینتی، کولی، برژینسکی، برتولاچی، رامیرز، لاگومینا، مورو.

اینتر در هفته 26 لیگ ایتالیا در حالی کار را آغاز می کند که هشت امتیاز تا لاتزیو فاصله دارند و کار سختی برای کسب رتبه دوم دارند.تیم کونته پس از آن که جام حذفی را از دست داد حالا باید روی لیگ تمرکز کند هر چند که قهرمانی برای این تیم چیزی شبیه به یک رویا به نظر می رسد. 

سمپدوریا خطر سقوط را به صورت جدی حس می کند. آنها فعلا فقط یک امتیاز بیشتر از رتبه هجدهم که منطقه سقوط است، دارند و با هدایت رانیری سخت تلاش می کنند تا امسال در لیگ ایتالیا بمانند و امشب هم یکی از اولین چالش هایشان آغاز می شود.

لیگ ایتالیا نسبت به سایر لیگ ها مسابقات بسیار کمتری داشته است و همین باعث می شود که ادامه مسابقات غیرمنتظره تر باشد.به هر صورت باید دید که اینتر و کونته چه خواهند کرد. آنها نمی خواهند رتبه دوم را به لاتزیو واگذار کنند.