ساری: رونالدو می‌خواهد در وسعت بیشتری از زمین حضور داشته باشد

ساری: رونالدو می‌خواهد در وسعت بیشتری از زمین حضور داشته باشد

خبرگزاری فوتبالی - ساری سرمربی یوونتوس پیش از بازگشت به لیگ ایتالیا و بازی مقابل بولونیا گفت که رونالدو از او خواسته تا نقش وسیع تری داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس می خواهد شکست مقابل ناپولی در فینال جام حذفی ایتالیا را فراموش کند و تمرکز خود را روی ادامه مسابقات لیگ ایتالیا بگذارد و این لیگ را ببرد.ساری در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت :" از دست دادن یک جام همیشه دردناک است اما این شرایطی است که پیش آمده است و نباید خودمان را ببازیم. از بازیکنانم خواستم تا هیچ چیزی  حواسشان را پرت نکند و فقط به اتفاقات یش رو فکر کنند چرا که گذشته ها گذشته است. پس از هفتاد روز بازی نکردن به شکل اجتناب ناپذیری شرایط مشکلی داشتیم و آمادگی و دقت خود را از دست داده بودیم. در این شرایط هیچ چیزی عادی نیست و ما حتی بازی دوستانه هم نداشتیم."

سرمربی ایتالیایی یوونتوس در ادامه صحبت هایش بیان کرد:"مشکل گلزنی به علت شناور نبودن بازیهایمان است. سعی می کنیم که برای مدتی طولانی کنترل بازی را داشته باشیم اما نمی توانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. با در نظر گرفتن کیقیت ترکیب، نمی توانم تصور کنم که برای گلزنی این قدر مشکل داشته باشیم. "

کریستیانو رونالدو موقتا به پست مهاجم نوک منتقل شده است و ساری درا ین باره گفت :" پیش از بازی های جام حذفی مقابل میلان و ناپولی و همین طور دیروز با رونالدو صحبت کردیم. او در پست وسیع تری نسبت به مهاجم نوک 700 گل زده است. اولویتش این است که بخش وسیع تری از زمین را در اختیار داشته باشد و این طبیعی است.با دستیارانم در مورد فینال صحبت کردم. به این نتیجه رسیدیم که دیبالا در پست مرکزی تری بازی کند.دیروز جلسه ای طولانی با رونالدو داشتم و امیدوارم که بتواند از فردا به بعد به همان بازیکن بی نظیری تبدیل شود که می شناسیم. البته از نظر بدنی در بهترین شرایط خود نبوده است."