اعلام ترکیب لیورپول و اورتون؛ محمد صلاح روی نیمکت

اعلام ترکیب لیورپول و اورتون؛ محمد صلاح روی نیمکت

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب اورتون و لیورپول برای دربی مرسی ساید مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، صدرنشین لیگ انگلیس با هدایت یورگن کلوپ با این ترکیب در بازی امشب وارد زمین شده است: آلیسون، الکساندر آرنولد، ماتیپ، فن دایک، میلنر، فابینیو، هندرسون، کیتا، مینامینو، فیرمینو و مانه.

از سویی روی نیمکت لیورپول نیز آدریان، فاینالدوم، لوورن، صلاح، گومز، اوکسلاد چمبرلین، اوریگی، الیوت و ویلیامز حضور دارند.

اورتون نیز با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: پیکفورد، کولمن، هولگیت، کین، دینیه، گوردون، آندره گومز، دیویس، ایووبی، ریچارلیسون و کالورت لوین.

روی نیمکت تیم آبی پوش شهر لیورپول نیز این نفرات نشسته اند: ویرجینیا، استکلنبرگ، باینس، سیگوردسون، برنارد، کین ، مارتینا، برانتویت، مارینگیم.

لیورپول با پیروزی در بازی امشب می تواند یک گام جدی به سمت رسمی کردن قهرمانی بردارد تا بازیهای پایانی فصل برایشان حالت تشریفاتی داشته باشد. با توجه به حذف از چمپیونزلیگ قهرمانی لیگ برتر می تواند اصلی ترین و مهمترین دستاورد تیم کلوپ باشد. در نقطه مقابل اورتون که در رده سیزدهم جای گرفته سعی می کند که فصل را آبرومند تمام کند چرا که به نه سهمیه اروپایی نزدیک هستند و نه بقا و قرار گرفتن در شرایط فعلی به نظر می رسد که حالت ایده آلی برایشان باشد تا ترکیبشان را برای فصل بعد تقویت کنند.