استون ویلا 1-2 چلسی؛ بازگشت طلایی تیم لمپارد

استون ویلا 1-2 چلسی؛ بازگشت طلایی تیم لمپارد

خبرگزاری فوتبالی - چلسی در حالی که از استون ویلا گل خورده بود توانست در عرض دو دقیقه به بازی برگردد و با دو گل ارزشند مقابل تیم قعرنشین لیگ انگلیس پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، استون ویلا در ابتدا با گل هاوس از چلسی در نیمه اول پیش افتاد اما در دقایق 60 و 62 گلهای پولیشیچ و ژیرو باعث شد تا تیم لندنی به بازی برگردد و امیدهایش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده افزایش بدهد.

چلسی با پیروزی ارزشمند مقابل استون ویلا اختلافش با تیم سوم جدول یعنی لسترسیتی را به سه امتیاز رساند و حالا حتی می تواند به کسب رتبه سوم امیدوار باشد. در نقطه مقابل آنها پنج امتیاز منچستریونایتد که تیم پنجم جدول است ، بیشتر دارند. از سویی استون ویلا با این شکست حالا برای بقا باید روی هشت بازی باقی مانده تمرکز کند که کار چندان آسانی پیش روی این تیم نخواهد بود.

به هر صورت چلسی که در لیگ قهرمانان اروپا هم باید بازی برگشت خود مقابل بایرن مونیخ را انجام بدهد، با کسب سه امتیاز ارزشمند حالا در رتبه چهارم قرار دارد و در هشت بازی آینده امیدوار است که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد را کسب کند. چلسی یکی از تیم هایی بوده که سریع تر از رقبا در نقل و انتقالات تابستانی حاضر شده و با خرید زیاش و ورنر در فصل آینده ترکیبش را تقویت کرده اسن.