شایعه روز؛ درگیری پیانیچ و سرمربی یوونتوس در تمرینات

شایعه روز؛ درگیری پیانیچ و سرمربی یوونتوس در تمرینات

خبرگزاری فوتبالی – برخی رسانه‌ها از جر و بحث میرالم پیانیچ و ساری خبر داده‌اند.
به گزارش فوتبالی، ممکن است میرالم پیانیچ که بارسلونا را به شدت خواهان خود می‌بیند و در آستانه توافق با آن‌ها قرار دارد از لیست یوونتوس برای بازی مقابل بولونیا خط بخورد زیرا در تمرینات یک مشاجره لفظی با مائوریتسیو ساری داشته است.
رسانه لا استامپا گزارش داده پیانیچ و ساری دور از چشم دوربین‌ها با هم مشاجره داشته‌اند. قرار بوده پیانیچ در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا از ترکیب کنار گذاشته شود و بنتانکور و خدیرا در ترکیب باشند اما مصدومیت خدیرا این مسئله تغییر داد. حالا شرایط بدتر شده و با توجه به مشاجره پیانیچ با ساری و احتمال معاوضه او با آرتور ملو از بارسلونا، او از لیست بازی یوونتوس مقابل بولونیا خط می‌خورد.
مائوریتسیو ساری فشار زیادی را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و سری آ روی خود احساس می‌کند زیرا تا امروز هم سوپرکاپ ایتالیا و هم فینال جام حذفی ایتالیا را واگذار کرده و این مسئله اصلا مورد پسند مدیران و هواداران یوونتوس نیست. به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو هم خیلی از شرایطش در یووه راضی نیست و نمی‌خواهد وقتی ایگواین در ترکیب حضور ندارد،‌ او به جای این بازیکن آرژانتینی در نوک خط حمله قرار گیرد. تمام این مسائل دست به دست هم داده تا روزهای پرتنشی برای یوونتوس ایجاد شود. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

1101