امامعلی: باید از غیبت هواداران پرسپولیس استفاده کنیم

امامعلی: باید از غیبت هواداران پرسپولیس استفاده کنیم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پیکان عدم حضور هواداران پرسپولیس در دیدار پیش روی این دو تیم را به سود شاگردان عبدالله ویسی دانست.

به گزارش فوتبالی به نقل تسنیم، فراز امامعلی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: تمرینات ما به صورت منظم پیگیری می‌شود و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما در بازی دوستانه با شهر خودرو پیروز شدیم و در بازی با استقلال هم نمایش خوبی داشتیم که به آینده امیدوار شدیم. البته بازی‌های دوستانه ملاک نیست و مهم این است که در بازی‌های رسمی نتایج خوبی بگیریم. در حال حاضر روحیه بازیکنان برای ادامه لیگ خوب است و انگیزه زیادی داریم تا در 9 بازی باقیمانده نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در مورد مصدومیت شدید تعدادی از بازیکنان لیگ برتری تأکید کرد:‌ این اتفاقات باعث می‌شود که همه ما نگران باشیم، ولی به‌هرحال بازی‌ها هم باید شروع شود و این تصمیمی است که سازمان لیگ گرفته است. رعایت کردن تمامی موارد پروتکل هم سخت است، ولی تا جایی که امکان دارد باید رعایت کنیم تا مشکل خاصی ایجاد نشود. امیدوارم در نهایت بازی‌های لیگ برتر به بهترین شکل به پایان برسد.

وی در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس که اولین بازی آنها در شروع مجدد مسابقات خواهد بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم پرقدرتی است و قطعاً بازی آسانی نداریم، ولی ما هم انگیزه داریم تا در این بازی بهترین نتیجه را بگیریم. هر چند فوتبال بدون حضور هواداران لذتی ندارد، ولی در این بازی باید از غیبت هواداران پرسپولیس استفاده و نتیجه لازم را کسب کنیم.

امامعلی در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان در لیگ برتر می‌ماند؟»، گفت: ما بازی‌های سختی با تیم‌های بالای جدول و رقیبان مستقیم خودمان داریم و باید با تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس، استقلال، تراکتور، گل‌گهر، پارس‌جنوبی و سایپا روبه‌رو شویم. ما 9 فینال سخت در پیش داریم و باید حواس‌مان جمع باشد که راحت امتیاز از دست ندهیم. با اینکه بازی‌های‌مان سخت است، ولی خیلی امیدواریم که در لیگ برتر بمانیم، چون تیم خوبی داریم.

9697