درگیری پیکه با خبرنگار اسپانیایی؛ پایت را از گلیمت درازتر نکن!

درگیری پیکه با خبرنگار اسپانیایی؛ پایت را از گلیمت درازتر نکن!

خبرگزاری فوتبالی – جر و بحث پیکه و یک خبرنگار اسپانیایی به جاهای باریکی رسیده و این دو در فضای مجازی علیه هم به انتشار مطالبی جدید پرداخته‌اند.
به گزارش فوتبالی، تیم بارسلونا ۲ شب پیش در جریان دیدارهای لالیگا به مصاف تیم سویا رفت اما با ارائه نمایشی ضعیف و پرانتقاد به تساوی ۰-۰ رسید. پس از این دیدار یک خبرنگار به بارسلونایی‌ها طعنه زد. طعنه‌ای که باعث واکنش پیکه شد.
ادو آگیره،‌ خبرنگار برنامه ال چرینگیتو که از مشهورترین برنامه‌های ورزشی در تلویزیون است پس از پایان بازی بارسلونا در توئيتر خود خطاب به بازیکنان این تیم نوشت: شما باید با چشم گریان به خانه بروید.
این جمله باعث عصبانیت شدید پیکه شد. پیکه چندی پیش اعلام کرده بود حالا دیگر قهرمانی برای بارسلونا سخت است و داوران هم به سود رئال سوت می‌زنند. او حالا در جواب خبرنگار اسپانیایی گفته: حد خودت را بدان و پایت را از گلیمت درازتر نکن!
پیکه پیشتر هم با این خبرنگار درگیری داشته و این مسئله چیز جدیدی نیست. مدافع تیم بارسلونا که به دلیل عقاید متعصبانه‌اش درباره کاتالونیا بارها در جریان بازی‌های تیم ملی اسپانیا یا بارسلونا از سوی تماشاگران مورد انتقاد (سوت زدن تماشاگران) قرار می‌گیرد پیشتر اعلام کرده بود آگیره از روی سکوها به تماشاگران خط می‌دهد تا علیه او سوت بزنند.

1101