واکنش آرتتا به طعنه تند بازیکن برایتون؛ هر چه می‌خواهد بگوید!

واکنش آرتتا به طعنه تند بازیکن برایتون؛ هر چه می‌خواهد بگوید!

خبرگزاری فوتبالی – حاشیه‌های مربوط به دیدار آرسنال مقابل برایتون ادامه دارد.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته آرسنال ۲-۱ مقابل برایتون شکست خورد اما نکته مهم‌تر مصدومیت سخت دروازه‌بان این تیم بود. لنو،‌ دروازه‌بان آرسنال در یک صحنه با موپای برخورد کرد و دچار مصدومیت شد. او در هنگام بیرون رفتن هم به پرخاش نسبت به بازیکن حریف پرداخت. پس از پایان بازی، موپای به خبرنگاران گفت: بعضی از بازیکنان آرسنال نیاز دارند تا فروتنی را یاد بگیرند. مخصوصا یکی از آن‌ها! (طعنه به برند لنو).
این حرف‌های بازیکن برایتون باعث شد تا آرتتا به سرعت پاسخ او را بدهد. سرمربی آرسنال پس از پایان بازی در واکنش به صحبت‌های موپای به خبرنگاران گفت: او می تواند هرچه می‌خواهد بگوید. من بازیکنانم را می‌شناسم و می‌دانم همه آن‌ها «فروتنی» دارند. باور دارم هیچ بازیکنی نمی‌خواهد به دیگری آسیب برساند. صحنه مصدومیت بدشانسی بود و وضعیت لنو خوب به نظر نمی‌رسد.
آرتتا درباره شرایط بازی گفت: درمانده شده‌ام. جوری که بازی را از دست دادیم اصلا قابل پذیرش نیست. دوست داریم رقابت کنیم و می‌دانیم که تیم جوانی داریم اما بازی را از دست دادیم. شانس‌های زیادی را از دست دادیم و خودمان به حریف، گلشان را تقدیم کردیم. پس از گل هم برای جبران تلاش نکردیم. هر چه سریع‌تر باید این شکست را پشت سر بگذاریم. چالش ما در باشگاه این است که ارزش‌های باشگاه را بازسازی کنیم.

1101