سیمئونه: هواداران نبودند اما آن‌ها را حس می‌کردیم

سیمئونه: هواداران نبودند اما آن‌ها را حس می‌کردیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم اتلتیکو مادرید از نتیجه بازی مقابل وایادولید راضی است و اعلام کرده در بازی شب گذشته حضور هواداران را با روح خود حس کرده است.
به گزارش فوتبالی، برای اولین بار از ماه مارچ،‌ اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانو از رقیب خود، وایادولید میزبانی کرد و این میزبانی سرانجامی خوش برای روخی بلانکو داشت. شاگردان سیمئونه توانستند حریف را ۱-۰ شکست دهند و باعث خوشحالی سرمربی آرژانتینی خود شوند.
سیمئونه پس از این دیدار به خبرنگاران گفت: هواداران در ورزشگاه حضور نداشتند اما آن‌ها را با روحمان حس می‌کردیم. یک دقیقه سکوت در ابتدای بازی و پخس موسیقی در ورزشگاه خالی از تماشاگر، صحنه‌ای احساسی بود. ما انسان‌های زیادی را در این دوران از دست دادیم.
سیمئونه درباره شرایط بازی گفت: اهمیت زیادی دارد تا از هر بازی نکته‌ای برداشت کنیم و زمانی که بازی را می‌بریم این مسئله بسیار بهتر هم خواهد بود. مسائل زیادی برای بهبود وجود دارد اما برای ۳ ماه هیچ آماده‌سازی نرمالی نداشتیم و حالا هم باید هر ۳ روز یک‌بار بازی کنیم. باید خودمان را با شرایط فعلی هماهنگ کنیم. برد مهمی برای ما بود. در نیمه اول می‌توانستیم گل بزنیم اما نزدیم. سپس در نیمه دوم توانستیم مقابل حریف قدرتمندمان گلزنی کردیم. نتیجه خوبی کسب کردیم.

1101