پدیده 18 ساله برزیلی، جدیدترین مصدوم رئال مادرید

پدیده 18 ساله برزیلی، جدیدترین مصدوم رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - رینیر ژسوس پدیده 18 ساله برزیلی که در زمستان گذشته با 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید پیوست دچار مصدومیت شده است و در تمرین روز جمعه در والدبباس حضور پیدا نکرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در حال حاضر مورد معاینه پزشکان رئال مادرید قرار دارد تا مدت دقیق مصدومیتش مشخص شود. او روز دوشنبه دوباره تست می دهد. رئال مادرید امیدوار است که مصدومیتش جدی نباشد هر چند که احتمال دارد که چند هفته ای از میادین دور باشد.

البته رینیر ژسوس حق بازی کردن در رئال مادرید در این فصل را ندارد چرا که سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی با حضور میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو گوئس پر شده است، با این وجود زیدان از این بازیکن خواسته بود تا در تمرینات گروهی شرکت کند تا در کنار بازیکنان باسابقه و باتجربه رئال مادرید تجربه اندوزی کند.

زیدان روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل سوسیه داد تایید کرد که رینیر دچار مصدومیت شده است. البته سرمربی رئال مادرید گفت که این بازیکن آینده درخشانی دارد و در  10-15 روزی که این بازیکن در تمرینات حضور پیدا کرده، این نکته را فهمیده است و روی پدیده 18 ساله حساب باز می کند. رینیر احتمالا فصل آینده به تیمی از لالیگا قرض داده می شود تا تجربه اندوزی کند و در تابستان 2021 به برنابئو برگردد.