عقب نشینی یوونتوس از جذب رائول خیمنز با توجه به قیمت بالایش

عقب نشینی یوونتوس از جذب رائول خیمنز با توجه به قیمت بالایش

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس شرایط جذب رائول خیمنز مهاجم مکزیکی را دنبال می کند اما گفته می شود که قیمت 50 میلیون یورویی او باعث شده تا از جذب مهاجم ولورهمپتون عقب نشینی کنند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس به دنبال جانشین برای گونزالو هیگواین در خط حمله برمی گردد. گزینه اصلی آنها میلیک است که ناپولی برای فروش وی 40 میلیون یورو می خواهد.  کالچیو مرکاتو گزارشد اده است که ژرژ مندس وکیل رونالدو که رابطه خوبی با ولورهمپتون دارد مذاکراتی برای  پیوستن خیمنز به یووه داشته اما درخواست 50 تا 60 میلیونی تیم انگلیسی برای فروش وی باعث شده تا یوونتوس خرید وی را کاملا غیرممکن می داند و از جذب این بازیکن عقب نشینی کند.

خیمنز ملی پوش مکزیکی در ماه گذشته 29 ساله شده است و ولورهمپتون در ابتدا به صورت قرضی او را از بنفیکا خرید و در نهایت با پرداخت 41 میلیون یورو قرارداد وی را به حالت قطعی در آورد. مهاجم مکزیکی در 44 بازی رسمی این فصل 22 گل زده و ده پاس گل داده که نمایش درخشانی داشته است اما سن بالایش و تجربه اندکش از نظر حضور در تیم های بزرگ باعث می شود که قیمت 50 میلیونی برای وی غیرقابل پذیرش به نظر برسد. یوونتوس در نظر دارد که خیمنز را به صورت قرضی با بند خرید به خدمت بگیرد و شاید در نظر داشته باشند که برخی بازیکنان را برای کاهش مبلغ به ولورهمپتون پیشنهاد بدهند.