کنایه توییتری دورتموند به لایپزیش پس از درخشش هالند

کنایه توییتری دورتموند به لایپزیش پس از درخشش هالند

خبرگزاری فوتبالی - دورتموند با نتیجه دو بر صفر با دبل ارلینگ هالند مقابل لایپزیش پیروز شد و نایب قهرمانی خود را در بوندسلیگا قطعی کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم لوسین فاوره با این پیروزی در فاصله یک هفته به پایان بوندسلیگا کار خود را به عنوان تیم دوم نهایی کرد و پس از بایرن مونیخ قهرمان، عنوان نایب قهرمانی را قطعی کرد. بایرن مونیخ امسال برای هشتمین سال پیاپی قهرمان لیگ آلمان شد.

صفحه توییتر دورتموند کمتر از ده دقیقه پس از بازی در توییتر به لایپزیش کنایه زد. صفحه توییتر لایپزیش در روز 18 ژانویه و پس از درخشش تیمو ورنر با کنایه به هالند نوشته بود:" Haa-WHO" (به معنی ها-چه کسی؟) که صفحه دورتموند پس از مدتها و به بهانه دو گل ارلینگ هالند به این توییت پاسخ داد و نوشت:" هالند."

در روز 18 ژانویه هالند در اولین بازی خود برای دورتموند در حالی که کمتر از نیم ساعت درون زمین بود توانست هت تریک کند و نام خود را به عنوان یک خرید درخشان و کهکشانی مطرح کرد. ساعاتی بعد لایپزیش با دبل تیمو ورنر ستاره فعلی این تیم پیروز شد تا به صورت ناخواسته باعث جنگ دو تیم دوم و سوم جدول بوندسلیگا در شبکه های اجتماعی شود. ورنر البته انتقالش به چلسی را نهایی کرد و فصل بعد در بوندسلیگا نخواهد بود.