کونته: اولین قدم پیروزی مقابل سمپدوریا است

کونته: اولین قدم پیروزی مقابل سمپدوریا است

خبرگزاری فوتبالی- آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش نسبت به قبل با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اینتر در اولین دقایق بامداد روز دوشنبه و در چارچوب هفته بیست و پنجم سری آ میزبان سمپدوریا خواهد بود. شاگردان آنتونیو کونته برای امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی در دیدار برابر تیم رده شانزدهمی سمپدوریا دارند.

سرمربی ایتالیایی نراتزوری یعنی آنتونیو کنته پیش از بازی تیمش مقابل سمپدوریا گفت: " ما واقعاً قصد داریم که دوباره رقابت‌ها را شروع کنیم و این یک امر طبیعی است. این که فقط تمرین‌کنیم چیز خوبی نیست و باید در مسابقات رسمی نیز به میدان برویم. به سختی کار کرده ایم تا خودمان را آماده نگه داریم.

 

اولین کاری که باید بکنیم این است که حتماً در دیدار مقابل سمپدوریا به پیروزی دست پیدا کنیم. ما از نظر جسمی و تاکتیکی بسیار خوب و شدید کار کرده ایم. ما میل شور و اشتیاق زیادی داریم و فکر می‌کنم که تیم از هر نظر پیشرفت کرده است."

 

با وجود انتقاداتی که از خرید جدید اینتر یعنی کریستین اریکسن مطرح می‌شود اما کونته معتقد است که او رفته رفته با تاکتیک های تیمش مطابقت پیدا می کند. او در این باره گفت: " اریکسن حالا به طور کامل در حقیقت تیمی ما جا افتاده است. ما به دنبال یافتن موقعیت هایی از هر مسابقه هستیم تا بتوانیم از بازیکنان مان بهترین کارایی را دریافت کنیم."

7413