طهماسبی: نامه لغو لیگ مورد تایید باشگاه پیکان نبود

طهماسبی: نامه لغو لیگ مورد تایید باشگاه پیکان نبود

خبرگزاری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که نامه لغو لیگ که به امضای چند تن از اعضای خودروسازان رسیده بود، مورد تایید مدیریت این باشگاه نبوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمدرضا طهماسبی در خصوص آخرین وضعیت تیم پیکان برای بازی هفته آینده برابر پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان اظهار داشت: مشکلی از بابت آمادگی نداریم و بچه‌ها از شرایط بدنی و تاکتیکی از خوبی برخوردار هستند. چند روز پیش هم با استقلال بازی دوستانه انجام دادیم که محک خوبی برای ما بود. در مجموع برای بازی با پرسپولیس تقریباً آماده هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه شهدای شهر قدس آمادگی میزبانی از پرسپولیس را دارد یا خیر، گفت: ورزشگاه به طور تقریبی آماده است و مسوولان برای به آمادگی رساندن ۹۰درصدی ورزشگاه زحمت زیادی کشیدند.

مدیره تیم فوتبال پیکان ادامه داد: لامپ‌های یووی در ورزشگاه نصب شده و مسائل مرتبط با ضد عفونی و گندزدایی، رعایت شده است. مسوولان ورزشگاه تمام تلاش خود را انجام داده‌اند تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود. حتی برخی از صندلی‌ها در ورزشگاه باز شده تا فاصله گذاری اجتماعی هم رعایت شود.

طهماسبی دباره اینکه هزینه‌های انجام پروتکل های بهداشتی بر عهده مسوولان ورزشگاه شهدای شهر قدس است یا باشگاه پیکان، تاکید کرد: هزینه‌ها را مسوولان ورزشگاه دادند اما ممکن است برخی از هزینه‌ها روی دوش ما هم بیافتد. از روزی که کرونا شیوع پیدا کرده و قرار شده که تیم‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، هزینه‌های زیادی کرده‌ایم و فشار سنگینی به باشگاه وارد شده است؛ هزینه‌هایی که غیرقابل پیش بینی بوده و در بودجه لحاظ نشده بود و همین موضوع کار باشگاه را سخت کرده است.

وی در پاسخ به این سوال کرد آیا نامه‌ای که چند روز پیش برای لغو لیگ به باشگاه پیکان رسید و چند نفری از اعضای این تیم نیز این نامه را امضا کردند، مورد تایید باشگاه بوده یا خیر؟ عنوان کرد: این نامه مورد تایید باشگاه نبود؛ اگر قرار است نامه‌ای امضا شود باید مورد تایید باشگاه باشد اما این نامه چنین شرایطی را نداشت و مورد تایید مدیر عامل نبود. در این شرایط ابتدا باید مدیریت باشگاه چیزی را تایید کنند و سپس سلسله مراتب طی شود.

مدیر تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: ما دلتنگ بازی کردن هستیم و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر هم حرفی هست اضطراب شرایط کرونایی است که از نظر روحی و روانی روی همه اعضای تیم اثر می‌گذارد. ما از نظر بدنی و فنی آماده بازی هستیم و دل‌مان برای فوتبال تنگ شده اما همه چیز تحت تاثیر کرونا قرار دارد.

طهماسبی در پایان گفت: وقتی می‌شنویم در بعضی از شهرها شرایط قرمز است ناخودآگاه مضطرب می‌شویم و این سوال را از خودمان می‌پرسیم که آیا ممکن است یک نفر از تیم مقابل ناقل کرونا باشد و ما هم مبتلا شویم؛ تنها این مسائل ما را نگران می‌کند وگرنه از نظر فنی و بازی مشکلی برای ادامه لیگ نداریم.

7413