امامی فر: یک مصاحبه از نیمکت تیم ملی دورم کرد

امامی فر: یک مصاحبه از نیمکت تیم ملی دورم کرد

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال ایران و دستیار سابق حمید استیلی در تیم ملی المپیک درباره دوری اش از فوتبال و تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا امامی فر پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با روزنامه ایران ورزشی درباره دوری اش از فوتبال و تیم ملی صحبت کرد. او گفت: شاید باورتان نشود اما سال قبل کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کلاس حرفه‌ای مربیگری برگزار کرد اما اصلاً خبر نداشتند من هستم. می‌خواهم بدانم در این کشور مگر چند تا فوتبالیست بوده‌اند که رزومه خوب و تحصیلات داشته‌اند. چرا کمیته آموزش، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رصد نمی‌کند که کی هست و کی تجربه دارد. من که با این تحصیلات و سابقه نمی‌توانم گردن کج کنم که از من استفاده کنید. هیچ کس نیامد یک گزارش بگیرد که نقطه ضعف و قوت‌تان چه بود. یک گزارش از ما نخواستند و همان جا همه چیز تمام شد. در صورتی که نظر من این بود همان تیم جوان حفظ شود تا در مسابقات غرب آسیا از این بچه‌ها استفاده کنند. متأسفانه از مربیان و مدیران جوان استفاده نمی‌شود. باید برای انتخاب مربی و مدیر اصولی در کار باشد چون همیشه روابط جواب نمی‌دهد و یک جایی باید با قدرت ورود کرد.

وی در ادامه گفت: قبل از انتخاب ویلموتس من چند مطلب نوشتم درباره اینکه از سرمربی بعدی تیم ملی چه می‌خواهیم و مبنای انتخاب سرمربی باید چه باشد اما هیچ‌کس این مسائل کلیدی را در نظر نگرفت و بعداً هم مشخص شد خود قرارداد نیز مشکلات زیادی دارد. نمی‌دانم در جریان مصاحبه‌های من قبل از حضور آقای ویلموتس در تیم ملی هستید یا نه. یکی از دلایلی که به عنوان دستیار ویلموتس در تیم ملی انتخاب نشدم این بود که 40،30 روز قبل از انتخاب ایشان من یک مصاحبه انجام دادم با خبرگزاری که مصاحبه کاملی هم بود. من گفتم حالا که قرار است ویلموتس بیاید باید چه کار کند. کمیته فنی ما باید ببیند کی‌روش چه روشی داشته و در راستای آن کار را ادامه بدهد. خود ویلموتس نتوانست با بازیکنان فوق‌العاده‌ای که در بلژیک بودند کار سازندگی را انجام بدهد. من متن مصاحبه‌هایم را دارم اما همین را پیراهن عثمان کردند. 

4344