صحبت های قاضی زاده هاشمی درباره بازگشت کفاشیان: دوشنبه درباره این اتفاق موضع گیری خواهیم کرد

صحبت های قاضی زاده هاشمی درباره بازگشت کفاشیان: دوشنبه درباره این اتفاق موضع گیری خواهیم کرد

خبرگزاری فوتبالی- یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دوشنبه در مورد بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال اعلام موضع خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت و گویی در مورد بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رئیس اول اظهار داشت: در حال حاضر در حال ارزیابی این موضوع هستم و دوشنبه صبح در مورد این اتفاق موضع‌گیری رسمی خواهیم کرد و اقدام‌های لازم را شروع می‌کنیم. 

وی افزود: در حال حاضر شنیده‌ام که برخی در داخل فدراسیون، بازگشت ایشان را قبول نکرده‌اند و هنوز مشخص نیست شرایط چگونه است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه مجلس به این بحث ورود جدی خواهد داشت یا نه عنوان کرد: مجلس در حال حاضر درگیر تشکیل کمیسیون‌های مختلف است و بعد از تشکیل کمیسیون‌ها به این مسایل ورود پیدا می‌کند.

به گزارش فوتبالی، ظهر امروز علی کفاشیان با حضور در جمع اصحاب رسانه، ‌عنوان کرد با توجه به اتمام محرومیت یک ساله اش،‌ به عنوان نایب رئیس فعالیت خواهد کرد. بسیاری به این بازگشت انتقاد کرده و آن را غیرقانونی دانسته اند.

پیش از این نمایندگان مجلس عنوان داشته بودند که بازگشت کفاشیان به فوتبال، دارای جنبه کیفری است و نمی بایست چنین اتفاقی روی می داد. وی که در دوره ای ریاست فدراسیون فوتبال را هم برعهده داشت، هم اکنون بازنشسته است.

7655