مشخص شدن ترکیب لایپزیش و دورتموند؛ چه کسی دوم می‌شود؟

مشخص شدن ترکیب لایپزیش و دورتموند؛ چه کسی دوم می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - لایپزیش و دورتموند که در حال حاضر در رتبه های سوم و دوم بوندسلیگا قرار دارند در فاصله دو هفته به پایان برای کسب رتبه دوم تلاش می کنند.

به گزارش فوتبالی، لایپزیش فقط سه امتیاز کمتر از دورتموند دارد و امروز می تواند خود را هم امتیاز تیم زردپوش کند و به همین خاطر می توان گفت که حساس ترین بازی هفته 33 بوندسلیگا میان دو تیم برگزار خواهد شد. دورتموند پس از شکست تحقیرآمیز در هفته گذشته می خواهد آبروداری کند و نشان بدهد که با وجود از دست دادن بوندسلیگا روحیه خود را از دست نداده است و لایپزیش نیز می خواهد فصل درخشان خود را با نایب قهرمانی تکمیل کند.

دورتموند با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: رومن بورکی، رافائل گوئریرو، متس هوملس، پیش چک، ماتئو موری، امره جان، اکسل ویتسل، جیووانی رینا، تورگان هازارد، برانت، ارلینگ هالند، 

لایپزیش نیز با این ترکیب به زمین آمده است: گولاشی، انخلینو، اوپامکانو، موکیله، کلاسترمن، هالستنبرگ، فورسبرگ، کمپل، سابیتزر، ورنر و شیک.

به هر صورت در فاصله یک هفته به پایان بوندسلیگا به نظر می رسد که این بازی تکلیف تیم دوم مسابقات را هم مشخص می کند تا بازیهای هفته پایانی چندان جذاب نباشد چرا که احتمالا امروز تکلیف تیم های سقوط کننده نیز مشخص خواهند شد.