مدافع سابق آرژانتین: گفتند ۵۰۰ هزار بگیر و رونالدینیو را محو کن/ برای مهار مسی فقط خطا کنید!

مدافع سابق آرژانتین: گفتند ۵۰۰ هزار بگیر و رونالدینیو را محو کن/ برای مهار مسی فقط خطا کنید!

خبرگزاری فوتبالی – فرناندو کاسرس، مدافع آرژانتینی سابق تیم سلتاویگو اعلام کرده یک بار به او پیشنهاد شده تا با دریافت ۵۰۰هزار پزوتا (واحد پول قبلی اسپانیا) رونالدینیو را از بازی محو کند.
به گزارش فوتبالی، کاسرس در گفت و گو با کانال یوتیوبی Idolos گفته: به همراه تیم سلتاویگو مقابل بارسلونا بازی می‌کردم که در اولین لمس توپ توسط رونالدینیو او را از پشت زدم. به او کمک کردم تا بلند شود و به او گفتم به من پیشنهاد شده تا ۵۰۰ هزار پزوتا (معادل ۲۷۰۰ پوند/ ۳۴۰۰ دلار) بگیرم و تو را از بازی خارج کنم. او به من نگاه کرد و گفت اگر می‌توانی من را بگیر!
کاسرس در ادامه گفت: پس از این اتفاق دیگر به مهار او نپرداختم. ترسیده بودم. او عصبانی شده بود و زمانی که این جوری می‌شد واقعا خوب بازی می‌کرد. تبدیل به یک بازیکن قوی و تاثیرگذار می‌شد.
کاسرس که در حال حاضر بازنشسته شده هیچ‌وقت مقابل مسی بازی نکرده است. او می‌گوید: خوشبختانه هرگز مقابل مسی بازی نکردم اما فکر می‌کنم چالشی جدی برای من به وجود می‌آمد زیرا او توانایی انجام کارهایی عجیب با توپ دارد. وقتی لئو می‌دود چه کار می‌کنید؟ نمی‌دانید! پس فقط باید او را بزنید. این راحت‌ترین کار است. سخت است تا بین مارادونا و مسی یک نفر را به عنوان بهترین انتخاب کرد. هر دو در دو زمان مختلف و با دو سبک مختلف بازی می‌کنند.
کاسرس سابقه حضور در تیم ملی آرژانتین برای ۲۴ بازی را دارد.

1101