دیگو کاستا: باید مانند دورانی که تماشاگران در ورزشگاه بودند بازی کنیم

دیگو کاستا: باید مانند دورانی که تماشاگران در ورزشگاه بودند بازی کنیم

خبرگزاری فوتبالی – کاستا اعلام کرده بازیکنان اتلتیکو مادرید باید به ذهنیت دورانی که تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند برگردند.
به گزارش فوتبالی، تیم اتلتیکو مادرید دیگر شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و بیشتر هدف خود را روی کسب رتبه سوم و قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان گذاشته است. مهاجم اسپانیایی این تیم در این زمینه حرف‌های جدیدی دارد.
دیگو کاستا در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده: می‌دانیم که هواداران ما اگر در جهان بهترین نباشند اما در اسپانیا بهترین هستند. باید به همان دورانی برگردیم که آن‌ها حضور داشتند و با همان ذهنیت بازی کنیم. شما متوجه خواهید شد که هواداران اینجا نیستند اما ما می‌دانیم اهدافمان چیستند و ۹ فینال در پیش داریم. باید در خانه برنده شویم و این اساسی‌ترین بخش هدف ما است.
کاستا که حالا با توجه به حضور در ۲۰۰ بازی برای اتلتیکو مادرید یکی از با سابقه‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است هدیه‌ای در این رابطه از باشگاه دریافت کرده است. کاستا می‌گوید: باعث افتخار من است که ۲۰۰ بار برای اتلتیکو مادرید به میدان رفته‌ام. از زمانی که به این باشگاه پیوستم، فقط می‌خواستم بازی کنم. هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم در این همه بازی حضور داشته باشم اما از خدا ممنونم که خوشبخت بودم و توانستم این کار را انجام دهم. بسیار خوشحال هستم.

1101