کارشناس داوری آس: پیکه در بازی مقابل سویا باید اخراج می‌شد

کارشناس داوری آس: پیکه در بازی مقابل سویا باید اخراج می‌شد

خبزگراری فوتبالی - آخرین لحظات نیمه اول بازی بارسلونا و سویا لحظات پراسترسی بود. در این لحظات بازیکنان سویا معتقد بودند که مسی به علت خشونت روی دیگو کارلوس باید کارت قرمز دریافت کند و پیکه نیز به علت ارنج زدن به رگیلون باید کارت زرد دومش را دریافت کند.

به گزارش فوتبالی، اولین صحنه جنجالی در دقیقه 87 رخ داد که دیگو کارلوس روی سوارز تکل  زد و در ادامه صحنه به مسی ضربه زد. بازیکن آرژانتینی که عصبانی شده بود، مدافع برزیلی سویا را هل داد. در نهایت در این صحنه دیگو کارلوس کارت زرد گرفت و مسی هیچ کارتی نگرفت. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس در این باره گفت :" از نظر من مسی باید به علت هل دادن کارت زرد می گرفت. درک نمی کنم که در چنین صحنه ای که از نظر خشونت باید مورد بازبینی قرار می گرفت با بی توجهی تیم داوری مواجه شد."

اما صحنه جنجالی بعدی مربوط به صحنه ای در محوطه جریمه بارسا بود. پیکه و رگیلون برای توپ حرکت کردند و مدافع بارسا با ارنج به مدافع سویا ضربه زد. سویا معتقد بود که گپونزالس گونزالس داور بازی باید پیکه را به خاطر دریافت کازرت زرد دوم اخراج کند اما این اتفاق رخ نداد. به نظر می رسید که داور مرتکب اشتباه بزرگی شده است. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس در این باره گفت:" پیکه باید کارت زرد دوم خود را دریافت می کرد. با آرنج ضربه زد."