هخامنش: همه مثل ما باشند، مشکلی برای شروع لیگ نیست

هخامنش: همه مثل ما باشند، مشکلی برای شروع لیگ نیست

خبرگزاری فوتبالی- مدافع میانی ذوب آهن می گوید این تیم شرایط خوبی دارد  و آماده شروع رقابت های لیگ برتر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با آخرین شرایط این تیم گفت: چند روزی که وضعیت کرونا حاد شد، تمرن نداشتیم ولی بعدا تمرینات را شروع کردیم. خدا را شکر بچه ها شرایط خوبی در تمرین دارند و تمام تست ها هم منفی است. البته یکبار تست کرونای یکی از بازیکنان جوان تیم ما مثبت شد که خدا رو شکر دوران بیماری را پشت سر گذاشت، الان با منفی شدن تست در تمرینات شرکت دارد.
او سپس با اشاره به عدم بازگشت رادولوویچ اضافه کرد: مربی به خاطر شرایط خانوادگی  و کرونا گفته نمی تواند بیاید. خانواده اش رضایت ندارند. مونته نگرو آمار صفر دارد و به همین خاطر خانواده اش گفته اند اگر به ایران برگردی، ما نگران می شویم.
بازیکن سابقه خونه به خونه ادامه داد: الان کارهای فنی برعهده آقای استکی است و آقای صلصالی کمکشان می کنند. شرایط خوبی داریم و بازی های تدارکاتی خوبی هم برگزار کردیم؛ دو بازی با سپاهان داشتیم که یکی رو بردیم و یکی را متاسفانه باختیم.
هخامنش در مورد اینکه رادولوویچ به احتمال زیاد بازنخواهد گشت و آیا کادر فنی فعلی توانایی هدایت ذوب آهن را دارند، اینطور پاسخ داد: فعلا که باشگاه خبر صد در صدی در این مورد به ما نداده است. ما هم از طریق اخبار پیگیر این موضوع هستیم. این را هم نگفته اند که چه تصمیمی دارند. مربی هایی که اینجا هستند، بسیار باسابقه هستند. آقای صلصالی و استکی هر دو کاپیتان ذوب آهن بوده اند. الان فرصتی برای آنها پیش آمده و می توانند استفاده کنند. اگر خوب نتیجه بگیرند، ادامه می دهند و به نظرم شایستگی داشتن این فرصت را دارند. 


مدافع سابق نفت آبادان در رابطه با شرایط آمادگی بازیکنان پس از وقفه در لیگ، توضیح داد و عنوان کرد: بعد از وقفه ای که برای لیگ ایجاد شد، یکماه تمرین کردیم و شرایط خوبی داریم. تمرینات و بدنسازی خوبی پشت سر گذاشتیم. تمام بچه ها سرحال هستند. امیدواریم بازی ها را به خوبی تمام کنیم و کسی دچار بیماری و مشکل نشود. چون اگر خدایی ناکرده اینطوری بشود، برای فوتبال ما بد می شود.


آخرین سوال ما از مدافع میانی ذوب آهن در رابطه با تصمیمی بود که درباره سرنوشت لیگ گرفته شد و او بیان کرد: با توجه به شرایطی که جامعه دارد و همه جا باز شده است، بیماری تشدید شده. چند بازیکن را هم دیده اید که تستشان مثبت بود ولی اصلا علائمی نداشتند؛ مثلا بازیکن جوان ما اصلا علائم نداشت و فقط ناقل بود. فوتبالیست ها قوی هستند ولی این بیماری می تواند به اطرافیان آنها آسیب برساند. به نظرم این شرایط برای جامعه می تواند خطرناک باشد. البته اگر همه تیم ها مثل ذوب آهن باشند و به دقت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، می شود لیگ را برگزار کرد. واقعا باشگاه و بچه های ذوب آهن به طور کامل مواظب و مراقب هستند، ولی می شنویم که برخی تیم ها شرایطشان مناسب نیست و بهتر است فدراسیون و سازمان های مرتبط به آنها کمک کنند.

7413