اعتراض مورینیو به محرومیت دله الی مقابل منچستریونایتد؛ چرا دیگران محروم نمی‌شوند؟

اعتراض مورینیو به محرومیت دله الی مقابل منچستریونایتد؛ چرا دیگران محروم نمی‌شوند؟

خبرگزاری فوتبالی – خوزه مورینیو به انتقاد از مسئولین بابت محرومیت دله الی پرداخت.
به گزارش فوتبالی، امشب و در جریان مسابقات لیگ برتر انگلیس،‌ دو تیم منچستر یونایتد و تاتنهام به مصاف هم خواهند رفت. مسئله مهم در این بازی این است که مورینیو نمی‌تواند از حضور یک بازیکن استفاده کند و نام آن بازیکن دله الی است. این بازیکن انگلیسی به دلیل انتشار یک ویدیو که در آن یک مرد آسیایی را مورد تمسخر قرار داده بود یک جلسه محروم شده و به این ترتیب مقابل منچستر یونایتد حضور نخواهد داشت.
خوزده مورینیو در یک کنفرانس خبری ویدیویی درباره محرومیت دله الی گفته: خیلی خیلی خیلی شرمنده‌ام که دله الی نمی‌تواند برای ما به میدان برود. او بازیکنی پر تلاش است که برای حضور در اولین بازی تمرینات سختی را پشت سر گذاشته. نمی‌خواهم چیز بیشتری جز اینکه او شایسته محرومیت نبود بگویم. رفتارهای غلط زیاد دیگری در این مدت اتفاق افتاد که برای هیچ بازیکنی محرومیت نداشت اما الی محروم شده است.
مورینیو در ادامه گفت: بدون او چگونه بازی می‌کنیم؟ قطعا به شما نخواهم گفت! هری کین بیش از ۶ ماه است فوتبال بازی نکرده اما باز هم آمادگی خوبی دارد. نمی‌توانم به شما بگویم او چند دقیقه بازی می‌کند و شرایط بازی این مسئله را مشخص خواهد کرد. می‌توانم به شما اطمینان دهم در آغاز بازی مشکلی نخواهیم داشت.

1101