رونالدو: قرار باشد برای رئال مادرید بازیکن بخرم امباپه را می‌خرم/ می‌ترسم روی ترازو بروم!

رونالدو: قرار باشد برای رئال مادرید بازیکن بخرم امباپه را می‌خرم/ می‌ترسم روی ترازو بروم!

خبرگزاری فوتبالی – رونالدو گفته اگر قرار باشد یک بازیکن برای رئال مادرید بخرد نام آن بازیکن امباپه خواهد بود.
به گزارش فوتبالی، رونالدو لوئيز نازاریو دلیما،‌ بازیکن افسانه‌ای تیم رئال مادرید که هم‌اکنون مالک باشگاه وایادولید هم هست تا به نوعی با تیم سابقش رقابت هم داشته باشد اعتقاد دارد امباپه می‌تواند به رئال مادرید کمک کند.
رونالدو در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: اگر قرار باشد یک بازیکن را برای رئال مادرید خریداری کنم نام آن بازیکن امباپه خواهد بود. او من را یاد خودم می‌اندازد. به خاطر سرعت خوبش. به خاطر قدرت تمام کنندگی‌اش. به خاطر نحوه شوت زدنش. او من را به یاد دوران بازی خودم می‌اندازد.
رونالدو در ادامه افزود: ارلینگ هالند؟ او بازیکن خوبی است اما هنوز سن کمی دارد. هالند سال خوبی را پشت سر گذاشته و گل‌های زیادی زده است اما باید ببینیم فصل را چگونه به پایان می رساند. مطمئن هستم تیم‌های بزرگ به دنبال او هستند. رئال مادرید البته در حال حاضر بازیکنان خوبی دارد و کربیم بنزما برای آن‌ها خوب گل می‌زند. رودریگو و وینیسیوس؟ فکر می‌کنم نقش آن‌ها در آینده مهم باشد. این دو نفر باید سطح خود را بهبود بخشند.
مهاجم سابق رئال درباره شوخی‌هایی که با اضافه وزنش انجام می‌شود گفت: من مشکلی با اینکه وزنم کاهش پیدا کند ندارم اما از رفتن روی ترازو امتناع می‌کنم!

1101