رئال مادرید 3-0 والنسیا؛ آتش‌بازی آسنسیو و بنزما

رئال مادرید 3-0 والنسیا؛ آتش‌بازی آسنسیو و بنزما

خبزگزاری فوتبالی - رئال مادرید در بازی خانگی مقابل والنسیا با گلهای بنزما (دو بار) و آسنسیو با نتیجه سه بر صفر مقابل والنسیا پیروز شد و اختلاف دو امتیازی خود با بارسلونا را حفظ کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی که در نیمه اول بازی با والنسیا چندان خوب ظاهر نشد و با خوش شانسی و البته با تشخیص داور ویدیویی دروازه اش بسته ماند اما در نیمه دوم و به لطف آسنسیو که تعویض طلایی و برگ برنده زیدان بود توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

مارکو آسنسیو در تابستان گذشته مصدوم شده بود که در اولین حضور فصل خود در پیراهن رئال مادرید هم گل زد و هم به بنزما پاس گل داد. کریم نیز با دو گل توانست تعداد گلهای لالیگایی خود را به عدد 16 برساند تا همچنان جدی ترین رقیب مسی برای کسب عنوان آقای گلی لیگ اسپانیا باشد.

ادن هازارد ستاره بلژیکی در بازی امشب پاس گل داد و همچنین تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید کلین شیت کرد تا یک گام به کسب جایزه زامورا به عنوان بهترین دروازه بان فصل لالیگا نزدیک تر شود.

در نقطه مقابل والنسیا با این شکست همچنان از کسب سهمیه اروپایی دور است و حالا باید 9 بازی باقی مانده خود را خیلی جدی بگیرند.