نامزد بنتنر چگونه جلوی خرید خودروی 330 هزار یورویی توسط او را گرفت؟

نامزد بنتنر چگونه جلوی خرید خودروی 330 هزار یورویی توسط او را گرفت؟

خبرگزاری فوتبالی - نیکلاس بنتنر مهاجم دانمارکی و نامزدش فیلین روپستورف که مجری است، با ساخت برنامه تلویزیونی با اجرای خودشان در کشور دانمارک به شهرت رسیده اند. آنها در این برنامه در مورد مسائل مختلف زندگی شخصی خود هم صحبت می کنند. بحث اخیر آنها در این برنامه مربوط به خودروی جدیدی است که ستاره سابق فوتبال انگلیس می خواست بخرد و به سوژه بامزه و جالبی برای مخاطبان تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، بنتنر 33 ساله که در دوران فوتبال خود در تیم های مختلفی بازی کرده، بیشتر به خاطر 9 فصل حضورش در آرسنال شناخته می شود. اخیرا مهاجم دانمارکی به آلمان سفر کرده بود تا یک خودروی رولز رویس مشکی به ارزش 330 هزار یورو را بخرد. اما نامزدش از دستش ناراحت می شود و می گوید:" باید درک کنی که در حال حاضر شغلی نداری. این خودروی بسیار شیکی است که هیچ کس در دانمارک نظیر او را ندارد. تو فقط به این دلیل می خواهی آن را بخری که بقیه آن را ندارند."

مهاجم اسبق آرسنال در این باره توضیح داد:" کمی دردناک است که نتوانی چیزهایی که رویایش را داری، بخری. این پول من است، خودم به دستش اوردم و فکر می کردم که هر طور که بخواهم آن را خرج می کنم.اما حرف فیلین قابل درک است چرا که مبلغ آن خودرو خیلی بالا بود. به این نتیجه رسیدم که پرداخت چنین پولی برای یک وسیله غیرمطمئن نظیر خودرو احمقانه است چرا که می دانی دیر یا زود این خودرو ارزش خود را از دست می دهد."

کپنهاگ در دسامبر گذشته قرارداد بنتنر را فسخ کرد و از آن زمان بازیکن دانمارکی بدون تیم مانده است.