القاب جالب بازیکنان در رختکن رئال مادرید: از سرکه تا گنجشک!

القاب جالب بازیکنان در رختکن رئال مادرید: از سرکه تا گنجشک!

خبرگزاری فوتبالی - یکی از عادت های جالب رختکن رئال مادرید این است که برای همدیگر لقب انتخاب می کنند. مودریچ هافبک کروات رئال مادرید به تازگی افشا کرده که در رختکن رئال مادرید او را ویناگره (به معنی سرکه) صدا می زنند چرا که وقتی در تمرینات شکست می خورد بسیار عصبانی می شود و بازیکنان طوری با او برخورد می کنند که انگار پیر است و به همین خاطر "سرکه" صدایش می زنند!

به گزارش فوتبالی، برای بازیکنان دیگر رئال مادرید نیز القاب متفاوتی در نظر گرفته است. البته برخی از این القاب مربوط به قبل از پیوستن آنها به رئال مادرید است. به طور مثال فدریکو والورده از زمان حضورش در رده های پایه در اروگوئه لقب "ال پاخاریتو" به معنی گنجشک کوچک را داشت. رودریگو گوئس از زمان حضورش در سانتوس با لقب "رایو" به معنی رعد و برق صدا زده می شد.

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید، "چورو" صدا زده می شود چرا که ساویولا در زمانی که در رئال مادرید بود، لقب "چوروا" را برایش انتخاب کرد که به تدریج این لقب خلاصه تر شد و به "چورو" رسید. تونی کروس هافبک المانی لقب "آیسمن" به معنی مرد یخی را دارد چرا که شخصیت بسیار خونسردی دارد و البته شباهت هایی هم به کیمی رایکونن، راننده فنلاندی دارد که او هم لقب آیسمن را دارد.

کریم بنزما مهاجم رئال مادرید به خاطر فرانسوی بودنش "موسیو" صدا زده می شود. لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی لقب "پیکوتا" را دارد که نوعی گیلاس است. دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید نیز لقب جالب "کله کیوی" را دارد. گرت بیل بازیکن ولزی به علت علاقه شدید خود به گلف لقب "ال گلفیستا" یه معنی گلف باز را نصیب خود کرده است.

البته القاب برخی بازیکنان نیز به صورت مختصر شده نامشان است. به طور مثال رینیر ژسوس، "رنی" صدا زده می شود. مارسلو با لقب "مارسه" شناخته می شود. کاسمیرو نیز لقب "کاسمیتو" را دارد و وینیسیوس جونیور هم لقب "وینی" را دارد. 

برخی بازیکنان نیز با القاب حماسی تر و بر اساس کیفیت بازیشان شناخته می شوند. به طور مثال هازارد به خاطر تکنیک برزیلی خود لقب "ادرزینیو" را دارد. ایسکو با لقب ماخیا (به معنی جادو) شناخته می شود و آسنسیو نیز  "اسندیوس (دیوس به معنی خدا) صدا زده می شود.