غیبت سه هفته‌ای هافبک رئال مادرید به علت مصدومیت ناگهانی

غیبت سه هفته‌ای هافبک رئال مادرید به علت مصدومیت ناگهانی

خبرگزاری فوتبالی - ایسکو الارکون هافبک مالاگایی رئال مادرید در آخرین ساعات قبل از بازی مقابل والنسیا دچار مصدومیت شد و این بازی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، هافبک مالاگایی به علت مصدومیت از ناحیه پای راست سه هفته از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب علاوه بر والنسیا پنج بازی بعد از آن را هم از دست می دهد. انتظار می رود که ایسکو برای بازی مقابل الاوس برگردد و در چهار بازی پایانی لیگ اسپانیا خضور داشته باشد.

ایسکو در بازی با ایبار بازی نکرد و انتظار می رفت که زیدان او را در ترکیب اصلی بازی با والنسیا و بعد از آن بازی حساس مقابل سوسیه داد قرار بدهد اما هافبک مالاگایی بدین ترتیب به جمع مصدومان پرشمار رئال مادرید ملحق شد. در حال حاضر ماریانو دیاز، لوکا یوویچ، ناچو فرناندز و لوکاس وازکز چهار بازیکن دیگر رئال مادرید هستند که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.

با توجه به وقفه ناگهانی مسابقات به نظر می رسد که حجم مصدومیت ها نیز به شدت افزایش پیدا کرده است و به همین علت افزایش تعداد مصدومان تیم ها اتفاق غیرمنتظره ای نیست. زیزو به خصوص برای بازیهای بزرگ روی ایسکو حساب می کرد و نبود وی قطعا خبر بسیار مهمی برای تیم است.