خون تازه در رگ‌های لیورپول؛ شش بازیکن در لیست فروش

خون تازه در رگ‌های لیورپول؛ شش بازیکن در لیست فروش

خبرگزاری فوتبالی - لیورپول و مربیشان یورگن کلوپ برای فصل آینده برنامه ریزی را برای تغییراتی بزرگ آغاز کرده اند. مربی آلمانی می خواهد ستارگان مختلفی را بخرد اما پیش از آن باید برخی از بازیکنانش را بفروشد تا در دوران بحران کرونا دچار مشکل نشود. به همین خاطر شش بازیکن در لیست فروش قرار گرفتند: شقیری، اوریگی، لوورن، گروییچ (که قرضی به هرتابرلین رفته)، هری ویلسون (که قرضی به بورنموث رفته) و لالانا.

به گزارش فوتبالی، نبی کیتا بازیکن گینه ای که برای خریدنش در تابستان 2018 مبلغ 60 میلیون یورو خریده شد در این فصل فقط 9 بازی در لیگ انگلیس داشته اما فرصت دوباره ای نصیبش خواهد شد. کلوپ در نظر دارد که کمی بیشتر به او زمان بدهد هر چند که اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد، احتمال فروخته شدنش وجود دارد.

لیورپول که قهرمانی خود در لیگ انگلیس را تقریبا قطعی کرده، با توجه به حذف از چمپیونزلیگ به فصل بعد فکر می کند. به همین خاطر کلوپ می خواهد خط هافبکش را تقویت کند. آنها به دنبال جذب  روبن نوس پرتغالی هستند. از سویی شرایط خرید آداما ترائوره اسپانیایی را در خط حمله دنبال می کنند. لیورپول برای این دو خرید باید 120 میلیون یورو هزینه کند و به فروش برخی بازیکنانش برای درُآمدزایی نیاز دارد.