فاطمی: پورموسوی تیم خوبی ساخت/ تا هفته آینده سرمربی جوانان انتخاب می‌شود

فاطمی: پورموسوی تیم خوبی ساخت/ تا هفته آینده سرمربی جوانان انتخاب می‌شود

خبرگزاری فوتبالی-  مدیر تیم فوتبال جوانان ایران گفت: گزینه‌های مختلفی برای هدایت تیم جوانان مد نظر هستند که پیروانی و چمنیان هم جزو آنها است و تا هفته آینده سرمربی مشخص می‌شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، فراز فاطمی  در ارتباط با انتخاب جانشین سیروس پورموسوی روی نیمکت تیم فوتبال جوانان ایران، اظهار داشت: نهایتاً تا هفته آینده سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران انتخاب می‌شود و ممکن است این تاریخ بعد از ۲۹ خرداد باشد که قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی برگزار و رقبای ما مشخص می‌شوند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد پورموسوی در تیم فوتبال جوانان ایران تصریح کرد: پورموسوی عملکرد خوبی داشت و به اهدافی که تیم جوانان داشت رسید و دیدید که واقعا نتایج خوبی کسب کرد. ما بخش زیادی از راه را با او طی کردیم و امارات که تیم جوانان خوبی دارد را شکست دادیم.

مدیر تیم فوتبال جوانان ایران پیرامون مطرح شدن نام‌هایی مثل امیرحسین پیروانی، عباس چمنیان و اکبر محمدی برای هدایت تیم فوتبال جوانان افزود: در مورد انتخاب سرمربی کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد و من هم نام‌هایی مثل پیروانی و چمنیان را شنیده‌ام.

فاطمی در پایان در مورد اینکه آیا خود او هم جزو گزینه‌های هدایت تیم فوتبال جوانان است یا خیر، خاطرنشان کرد: با اینکه سابقه مربیگری دارم، اما در مقطع زمانی کنونی علاقه‌ای به این کار ندارم و بیشتر می‌خواهم در مدیریت فوتبال حضور داشته باشم.

7413