رئیس باشگاه آمیان: نمی‌دانم چرا رهبران فوتبال فرانسه انسانیتی از خود نشان نمی‌دهند!

رئیس باشگاه آمیان: نمی‌دانم چرا رهبران فوتبال فرانسه انسانیتی از خود نشان نمی‌دهند!

خبرگزاری فوتبالی- رئیس باشگاه آمیان فرانسه که سامان قدوس در آن بازی می‌کند رهبران فوتبال این کشور را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از تسنیم، Sud Radio فرانسه نوشت: برنارد یوآنین می‌گوید استدلال‌های حقوقی او در رسانه‌ها و دیوان عالی فرانسه فقط به خاطر منافع باشگاه آمیان نیست و هدفش همبستگی همه سطوح فوتبال این کشور است.

آمیان ماه آوریل با تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه مبنی بر نیمه‌کاره ماندن لوشامپیونه به خاطر شیوع ویروس کرونا به دسته پایین‌تر سقوط کرد. سپس دیوان عالی فرانسه با بررسی شکایت باشگاه آمیان خواهان تجدیدنظر فدراسیون فوتبال این کشور درباره سرنوشت لوشامپیونه شد. رئیس این رقابت‌ها نیز چند روز قبل اعلام کرد امکان برگزاری لوشامپیونه با حضور 22 تیم و بازگشت دوباره آمیان وجود ندارد.

رئیس باشگاه آمیان گفت: استدلال‌های من برای همه است و فقط مربوط به آمیا نیست. آمیان فقط 4 امتیاز اختلاف برای سقوط نکردن داشت و در 10 هفته باقی‌مانده لوشامپیونه می‌توانستیم کاری کنیم. آمیان از شانس واقعی برای ماندن در لوشامپیونه برخوردار بود. ما مرد راهروها نیستیم و عاشق ورزش هستیم. فقط نمی‌توانیم درک کنیم چرا رهبران فوتبال فرانسه انسانیتی از خود نشان نمی‌دهند.

9697