مدافع یوونتوس: ناپولی ۱۱ نفره دفاع می‌کرد؛ همه ناراحتیم

مدافع یوونتوس: ناپولی ۱۱ نفره دفاع می‌کرد؛ همه ناراحتیم

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم یوونتوس اعلام کرد ناپولی ۱۱ نفره دفاع می‌کرده و این مسئله کار را برای آن‌ها سخت کرده است.
به گزارش فوتبالی، خوان کوادرادو پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی ایتالیا به رای اسپرت گفت: با عطش فراوانی برای بردن به زمین رفتیم اما ناپولی ۱۱ نفره دفاع می‌کرد و پیدا کردن فضا در چنین شرایطی سخت بود.
کوادرادو در ادامه گفت: باید به آینده فکر کنیم. هنوز سری آ و لیگ قهرمانان را پیش رو داریم. شکست و از دست دادن جام حذفی سخت است اما مثل همیشه باید به برنده شدن فکر کنیم. ما تیم خوبی داریم و می‌‌توانیم به روزهای خوب پیش از قرنطینه برگردیم. آسان نیست. نمی‌توانیم به روزهای قبل برگردیم و باید در لحظه زندگی کنیم. در همین بازی فکر می‌کنم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و توپ را به خوبی به جریان می‌انداختیم. همان طوری که مربی از ما می‌خواست اما باید بهتر عمل می‌کردیم و به گل می‌رسیدیم.
مدافع تیم یوونتوس درباره مشکل گلزنی این تیم گفت: باید مصاف‌های یک به یک را به خوبی پشت سر بگذاریم اما ناپولی در دیدار دیشب به خوبی سازماندهی شده بود و نمی‌توانستیم فضا پیدا کنیم. رونالدو؟ او پس از بازی اندکی ناراحت بود. بابت نتیجه و شکست. زیرا همه ما می‌خواستیم برنده شویم. وقتی کار به ضربات پنالتی کشیده می‌شود یعنی قمار اتفاق می‌افتد. باید از هر اشتباهمان درس بگیریم، حرفه‌ای باشیم و متمرکز بمانیم.

1101