دروازه‌بان ناپولی:‌بوفون الگوی من بوده، هنوز هم هست!

دروازه‌بان ناپولی:‌بوفون الگوی من بوده، هنوز هم هست!

خبرگزاری فوتبالی – مرت اعلام کرده بوفون هنوز الگوی او است.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ناپولی توانست در ضربات پنالتی یوونتوس را شکست دهد و به قهرمانی در جام حذفی برسد. الکس مرت، دروازه‌بان ناپولی یکی از ستارگان ناپولی در این دیدار بود.
مرت پس از پایان بازی به رای اسپرت گفت: بسیار هیجان‌زده‌ام. فکر می‌کنم ماجراجویی خوبی داشتیم. در بعضی لحظات آسیب دیدیم و در بعضی لحظات خوب بازی کردیم. از دقیقه اول تمام توانمان را گذاشتیم. من واقعا به این تیم افتخار می‌کنم. مربی و رئیس باشگاه هم گفتند که به ما افتخار می‌کنند.
جی جی بوفون، دروازه‌بان تیم یوونتوس که الگوی مرت هم هست، شب گذشته نمایش بسیار خوبی داشت و در چند صحنه از گلزنی رقیب جلوگیری کرد. مرت در این رابطه می‌گوید: جیجی هنوز شماره یک و بهترین است. او شب گذشته این مسئله را با چند مهار فوق‌العاده ثابت کرد. برای من افتخار است، مقابل کسی که پیشتر الگوی من بوده و همین حالا هم الگوی من است بازی کنم. به همین دلیل این لحظه برای من خاص تر است. مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. من فقط می‌خواستم آماده باشم تا اگر مربی من را در ترکیب گذاشت بتوانم نمایش خوبی داشته باشم. جام را به خانه بردیم. این قهرمانی یکی از اهداف ما بود. حالا باید روحیه‌مان را حفظ کنیم و به پیشرفت ادامه دهیم.

1101