ناپولی (4) 0-0 (2) یوونتوس؛ کار بزرگ تیم بی‌ادعای گتوزو

ناپولی (4) 0-0 (2) یوونتوس؛ کار بزرگ تیم بی‌ادعای گتوزو

خبرگزاری فوتبالی - ناپولی با مربیگری گتوزو در عین ناباوری توانست یوونتوس را شکست بدهد و در ضربات پنالتی قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، ناپولی و گتوزو که در جریان بازی نیز تیم برتر میدان بودند، در ضربات پنالتی به حقشان رسیدند و بعد از آن که دیبالا و دنیلو پنالتی هایشان را خراب کردند در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو پیروز شدند. بدین ترتیب حتی کار به پنالتی پنجم هم کشیده نشد تا کریستیانو رونالدو که در جریان بازی خنثی بود، خودی نشان بدهد.

ناپولی که در نیمه نهایی دیگر تیم قدرتمند فوتبال ایتالیا یعنی اینتر را حذف کرده بود در فینال نیز یک تیم کاملا مقتدر بود. آنها هر چند که در جدول لیگ ایتالیا شرایط خوبی ندارند اما با این پیروزی ارزشمند سهمیه اروپایی خود را قطعی کردند و حالا گتوزو ثابت کرده است که در عرصه مربیگری هم یک مربی قابل اعتماد است.

به هر صورت به نظر می رسد که قرنطینه برای یووه و رونالدو زیاد خوش یمن نبود. آنها که قبل از قرنطینه با غلبه بر اینتر مسیر قهرمانی خود در لیگ ایتالیا را هموار ساخته بودند، این بار در جام حذفی پس از آن که در نیمه نهایی با وجود نمایشی نامطلوب به لطف نتیجه بازی رفت و گل زده در خانه حریف به فینال رسیدند، در فینال مقابل ناپولی بی ادعا پیروز شدند.

شاید هیچ کس تصور نمی کرد که ناپولی با حواشی شدیدی که در این فصل داشت و به اخراج کارلو آنچلوتی منجر شد، بتواند فصل را با جام تمام کند اما این اتفاق رخ داد و حالا گتوزو نشان داده که می تواند سری در میان سرها در میان مربیان فوتبال ایتالیا در بیاورد.