هاورتز مقصدش را انتخاب کرد: رئال مادرید

هاورتز مقصدش را انتخاب کرد: رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه های پرشماری شرایط جذب کای هاورتز پدیده لورکوزن را دنبال می کنند اما به نظر می رسد که خود این بازیکن مقصد آینده خود را انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، وبسایت "اسپورت بازر" گزارش داده است که هافبک 21 ساله رویای حضور در رئال مادرید را دنبال می کند و می خواهد مسیر بازیکن محبوبش تونی کروس را ادامه بدهد. اولین پیشنهاد رئال برای جذب هاورتز توسط لورکوزن رد شده چرا که به صد میلیون یوروی درخواستی تیم آلمانی برای فروش وی نزدیک نبوده است.

از سویی این منبع گزارش داده است که رئال مادرید می خواهد با ورود دو بازیکن به این انتقال کار این معامله را راحت تر کند. در حقیقت رئال مادرید می خواهد هر طور که شده نظر لورکوزن را جلب کند و بتواند رضایت تیم المانی را برای فروش هاورتز بگیرد. از سویی به نظر می رسد که سایر رقبا به تدریج از خرید وی عقب نشینی می کنند چرا که به گفته بیلد در حال حاضر بایرن مونیخ از جذب هاورتز منصرف شده و تلاشی برای خرید وی نمی کند تا بدین ترتیب راه رئال مادرید برای جذب وی آسان تر شود. به هر صورت این بازیکن جوان با فصل درخشانی که در لورکوزن داشته توانسته محبوبیت زیادی کسب کند.