در روز خداحافظی عابدزاده از فوتبال چه گذشت؟

در روز خداحافظی عابدزاده از فوتبال چه گذشت؟

خبرگزاری فوتبالی- در بحبوحه فصلی که برای پرسپولیسی ها بدترین فصل تاریخ شان تا آن زمان بود، بایرن مونیخ با تمامی ستارگانش به ورزشگاه آزادی آمد تا رودرروی پرسپولیس قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی، علی پروین که آخرین فصل مربیگری خود را سپری می کرد برای آخرین بار در یک دیدار بین المللی روی نیمکت پرسپولیس نشست. از اهمیت این بازی نیز استفاده شد تا احمدرضاعابدزاده چهار سال و نیم پس از آخرین بازی اش در میادین فوتبال، تحت عنوان بازی خداحافظی برای دقایقی در چارچوب دروازه های ورزشگاه آزادی بایستد. 

عابدزاده پس از چند دقیقه از بازی بیرون آمد تا اولیورکان خود را به او رسانده و جواب محبت عابدزاده را که در ابتدای بازی دسته گلی به او داده بود، به بهترین نحو جبران کند. علی کریمی نیز در ترکیب بایرن مونیخ رودروی تیم سابق و برادرش فرشید قرار گرفت که پس از بیرون رفتن عابدزاده عهده دار حفاظت از دروازه پرسپولیس شد. 

پرسپولیس توسط جواد کاظمیان یک پنالتی از بایرن گرفت و علی انصاریان با خونسردی کان بزرگ را فریب داد تا گل اول پرسپولیس توسط او از روی نقطه پنالتی به ثمر برسد. به جز این فرصت، یکبار دیگر نیز انصاریان با یک شوت از پشت محوطه جریمه، تیر دروازه کان را به لرزه درآورد. اما در ادامه بایرن دوبار دروازه پرسپولیس را در نیمه اول باز کرد. در نیمه دوم فرشید کریمی، شانس و تیر دروازه از باز شدن مجدد دروازه پرسپولیس جلوگیری کردند تا بازی با همان نتیجه دوبریک خاتمه یابد. پروین پسرش محمد را پس از مدتها در نیمه دوم به میدان فرستاد.

۴۳۴۴